💠 قابل توجه کاربران سامانه جامع تجارت

باتوجه به تغییرات اخیر سامانه جامع تجارت در فرم ثبت کالا در ادامه به شرح فرآیند جدید ثبت کالا در سامانه می پردازیم

🔹در هنگام ثبت یا ویرایش پیش فاکتور با کلیک بر روی گزینه “افزودن کالا” در ویزارد مربوطه پنجره ای نمایش داده می­شود.
👈در ابتدا بایستی تنها شماره تعرفه خود را وارد کنید.

♦️ پس از ثبت شماره تعرفه دو حالت اتفاق می­افتد:

۱. تعرفه انتخابی شما بدون نیاز به اطلاعات تکمیلی قابل ثبت است: در این حالت پنجره ای برای شما باز می­ شود.

۲. تعرفه انتخابی شما نیازمند تکمیل اطلاعات دیگری نظیرنوع مصرف یا مجوز اختیاری می­باشد: در این حالت فیلد مربوطه در صفحه نمایان می ­شود.
🔹 حال بایستی فیلد مربوطه را (در مثال بالا فیلد نوع مصرف) تکمیل نموده و بر روی گزینه “بررسی اطلاعات پایه کالا” کلیک کنید.

🔹پس ازآن سایر مشخصات کالا(شامل اطلاعات اصلی و اطلاعات تکمیلی) برای شما نمایش داده می شود ، آنها را تکمیل و کالای خود را ثبت کنید.
🔹 حال بایستی فیلد مربوطه را (در مثال بالا فیلد نوع مصرف) تکمیل نموده و بر روی گزینه “بررسی اطلاعات پایه کالا” کلیک کنید. پس ازآن سایر مشخصات کالا(شامل اطلاعات اصلی و اطلاعات تکمیلی) برای شما نمایش داده می شود
، آنها را تکمیل و کالای خود را ثبت کنید.

سایر مراحل ثبت پیش­ فاکتور همانند گذشته است و تغییری درعملکرد و ظاهر آنها نیفتاده است.

درباره مدیر سایت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 15 − یازده =