با پیشرفت تکنولوژی های بسته بندی و ارائه ی روش ها جدید این صنعت به سمتی میرود که محافظت از مواد غذایی را با به حداقل رساندن دخالت انسانی و همینطور کاستن از هزینه های هدر رفت و تضییع مواد اولیه، به معامله ای دو سر سود برای تولیدکننده و مصرف کننده تبدیل شود.

بسته بندی های iml از ابداعاتی بودند که علی رغم نیاز به زیرساخت های اولیه برای راه اندازی با شناخت بیشتر تولیدکنندگان از مزایای فراوان آنها هر روز بیشتر و بیشتر مورد اقبال تولیدکنندگان و مورد اعتماد مصرف کنندگان قرار گرفتند. به طوری که طبق آمارها بیش از نود درصد از کارخانجات صنایع غذایی برای بسته بندی محصولات فاسدشدنی و اصطلاحا تر به بسته بندی iml روی آورده اند.

با استمرار استفاده از iml تولیدکنندگان مزایای جدیدی در بکارگیری این پوشش بسته بندی یافتند که بیش از پیش آنها را به انتخابشان ترغیب کرد.

از جمله ی این مزایا:

۱-ادغام مراحل قالب گیری و نصب برچسب در یک مرحله
۲-کیفیت چاپ بالا و چشمنواز
۳-منعطف بودن مساحت برچسب و اضافه شدن فضای تعاملی
۴-عدم نیاز به توقف تولید در صورت تغییر طراحی برچسب
۵-سهولت بازیافت
۶-کاهش هزینه مواد مصرفی خام با کاهش ضخامت بدنه
۷-اتصال کامل و همه جانبه برچسب و بدنه قالب

برای دیدن مشخصات ورنی iml یونا (آلمان) به ازین جا وارد شوید.

درباره مدیر سایت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 11 − 7 =